آخرین اخبار
کد مطلب: 126031
بازيگر سريال "گاندو":
" گاندو" جسارت و شجاعت به خرج داد/ دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند/ چرا خيلي از بخش هاي " گاندو "سانسور شد؟!
تاریخ انتشار : 1398/04/18 09:56:11
نمایش : 1388
بازيگر سريال "گاندو"، گفت: چرا خيلي از بخش هاي اين سريال سانسور شد؟! چرا يک مسؤلي بايد بيايد و اعتراض کند در شرايطي که در مملکت نياز به شفاف سازي داريم.
به گزارش سلام لردگان به نقل از؛ شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ رضا توکلي در گفت و گو با خبرنگار 8دي در رابطه با ويژگي هاي سريال گاندو، اظهار کرد: اتفاق شيرين و به موقعي با ساخت مجموعه تلويزيوني "گاندو" افتاده است و شايد به معنايي اين اتفاق دير هم افتاده و بايد زودتر از اينها برنامه سازان و نويسندگان خوب ما به اين نوع سينما و موضوع و ژانر مي پرداختند.

وي با تأکيد براينکه جسارت در ساخت " گاندو " اتفاق افتاده است، تصريح کرد: ماهي را هر موقع از آب بگيري تازه است، در مجموع اين سريال به موقع ساخته شد و تماشاگرش را از همان شروع قصه پيدا کرد.

بازيگر مجموعه تلويزيوني " گاندو"، ادامه داد: "گاندو" فصل تازه اي در سريال سازي باز کرد ما به انواع و اقسام ژانرهاي مختلف در تلويزيون به دليل وسعت مخاطب  نياز داريم، زيرا فراتر از مرز هاي کشور بر روي رسانه ملي ما زوم هستند، تلويزيون قلب تپنده يک ملت است و حساسيت آن در جهان بالا است و اخبار و عملکرد ما از طريق اين آيينه شفاف و مشخص نمايان خواهد شد.

 

** "گاندو" فيلمساري کشور را از يک نواختي و کرختي بيرون آورد

وي با اشاره به اينکه "گاندو" تماشاگر زيادي را جذب کرده است، گفت: اين سريال به موضوعي پرداخته که شايد کمتر در سال هاي قبل ديده ايم و در واقع فيلمسازي کشور را از يکنواختي و کرخي بيرون آورده است.

توکلي ادامه داد: نمي گويم کار خوبي انجام نشده بود کارهاي متفاوتي ساخته شده اما حرف بنده اين است که نياز به گونه هاي مختلف و متفاوتي از سريال سازي در رسانه ملي داريم.

بازيگر مجموعه تلويزيوني "گاندو" تصريح کرد: چه بسا دنيا با سريال هاي متفاوت به لحاظ رنگ و لعاب و محتوا به ايده آل هاي جديدي مي رسد پس بايد با زمان حتي جلوتر از زمان پيش برويم.

وي با اشاره به اينکه " گاندو" جسارت و شجاعت به خرج داده است، گفت: چرا خيلي از بخش هاي اين سريال سانسور شد؟! چرا يک مسؤلي بايد بيايد و اعتراض کند در شرايطي که در مملکت نياز به شفاف سازي داريم.

 

 

** دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند

بازيگر مجموعه تلويزيوني "گاندو" با بيان اينکه دولت مردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند، تصريح کرد: مردم ما به روشنگري و شفاف سازي نياز دارند نه اينکه همش پشت سر هم حرف بزنند! "گاندو" يک فصل تازه را باز کرده است.

وي ادامه داد: من به آقايان "افشار" و "اميني" به عنوان کارگردان، تهيه کننده و عوامل اين سريال تبريک مي گويم شايد باز بستر مناسب تري به لحاظ موقعيت هايي که اين سريال براي بچه ها فراهم کرد بايد ايجاد شود و نياز است فراتر از اين اتفاق بيفتد.

توکلي ادامه داد: فيلم هاي پليسي به اصطلاح آن ور آبي را ببينيد، صحنه هاي اکشن خاصي دارند چون هزينه مي کنند، ما براي هر حرکتمان در راستاي اهداف دولت و مملکتمان بايد هزينه کنيم اينطور نمي شود باري به هر جهت بگذاريم و نسبت به مسايل و اتفاقات داخل کشور بي تفاوت باشيم.

وي با اشاره به اينکه بنده به عنوان شاگردي که در مقابل بازيگران خيلي خوب تلويزيون و سينما شاگردي کردم و درس پس دادم و سکانس هايي را بازي کردم، تصريح کرد: اميدوارم سکانس هايي را که بازي کردم به دل مخاطبين بنشيند.

توکلي با بيان اينکه در اين سريال عاطفه پدري را در وجود پدري که فرزندش اخلال گر اقتصاد کشور است مي بينيم، افزود: چه رييس جمهور يا مسؤل باشيم يا نباشيم اين حس پدري است، يک جايي قوانين و مسوليت ها و بروکراسي خاص اداري و حساسيت مسئوليت در سازندگي ارتباط پدر و فرزند نقش دارد.

بازيگر مجموعه تلويزيوني " گاندو"، گفت: بنده نقش پدري را بازي کردم که در سکانسي اشاره مي کند که تا کمر در دوران جنگ در لجن بوديم و پشه ها اجازه نمي دادند تکان بخوريم، و جايي مي گويد که اينقدر گرما و نمک در بدن ما نشسته بود که بدن ما تبخال زده بود؛ شما ممکن نيست تصور کنيد يک سري جوان با حرارت خاص جواني باشند و اطراف شما دشمن تا دندان  مسلح باشد و در محاصره قرار بگيريد.

 

 

** در سکانس هاي فيلمبرداري "گاندو" اشک ريختم

وي با بيان اينکه اين ديالوگ ها واقعي بود، اضافه کرد: خود بنده بعد از صحنه هاي فيلمبرداري اين سکانس ها مدت ها اشک ريختم که اين آدم ها چه کساني بودند چرا پس عوض شدند و اين اتفاقات افتاد بعد مي گويد: "کاش زن نگرفته بودم، براي اينکه سيستم اين بچه را ساخته و رو به دلالي و اختلاس گري کشانده است".

بازيگر مجموعه تلويزيوني " گاندو " تصريح کرد: الان مي توانيم بگوييم مدارس و آموزش و پرورش ما چرا با جامعه مچ نيست و چرا با جامعه همخواني ندارد.

وي تصريح کرد: بايد به شکلي در رسانه ملي که قلب تپنده يک ملت است عمل کنيم که در شأن ملت ما باشد، هزينه متخصص بايد بدهيم و هزينه فکري و قدمي و همه نوع هزينه اي نياز داريم تا بتوانيم اثر گذار باشيم.

بازيگر مجموعه تلويزيوني "گاندو" با بيان اينکه نکته اساسي نقشي که بازي کردم حس پدري است، تصريح کرد: من کاري ندارم در خارج بچه ۱۷، ۱۸ ساله مي شود دنبال کار و زندگيش مي رود زيرا ما فرهنگ فني و قدرت مندي داريم و احترام به پدر و مادر و فرزندان را داريم و خانواده فرهنگ ما را حفظ مي کند و نبايد بگذاريم از هم متلاشي شود.

 

 

 

** هاليوودي ها سال هاست اطلاعات سوخته را به فيلم و سريال تبديل مي کنند

وي با اشاره به اينکه هاليوودي ها سال هاي سال اطلاعات سوخته را به فيلم و سريال تبديل مي کنند، تصريح کرد: خروجي هاي متفاوت و مناسبي را هم دريافت کردند، حتي به زمان هاي قديم برمي گردند و در سال هاي نه چندان دور هاليوود و تلوزيون هاي خارجي به اين شکل کار مي کردند.

وي گفت: نمي گويم ما هم بايد دقيقا اين کار را انجام دهيم اما به اين موضوع شفاف سازي مي گويند و در عين حال که جذابيت ايجاد مي شود.

توکلي گفت: رسانه ملي قدم هاي جديدي برداشته و اين قدم هاي جديد را بايد حمايت کرد و بايد هزينه کرد، افزود: طرف دو سه ساله سر کار آمده و بعد پست مهمي گرفته و مي خواهد در اين دو سه سال خانه و ماشين و ويلا بخرد، براي همين يک مرتبه به اختلاس کشيده مي شود چون جوان اند و در عرصه اي بزرگ شدند که چطور ماشين آقاي فلاني زير پاي من نباشد نمي گويد که فلاني بدبختي و بيچارگي کشيده است و خاک خورده است پس اين آموزش ها بايد داده شود.

وي خاطرنشان کرد: مديران بايد کمک کنند شرايط فرهنگي ايده آل را داشته باشيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس