آخرین اخبار
کد مطلب: 126055
مسئول هيئت انصار المهدي شهرستان لردگان خبر داد:
سبک زندگي اسلامي در راستاي بيانيه گام دوم انقلاب با اردوهاي تربيتي هيئت انصار المهدي شهرستان لردگان+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/05/16 10:16:50
نمایش : 2038
مسئول هيئت انصار المهدي شهرستان لردگان گفت: اردوي تربيتي تشکيلاتي انصاري ها در لبيک به بيانيه گام دوم انقلاب و در راستاي ترويج سبک زندگي اسلامي و با حضور دانش آموزان شهرستان لردگان در شهر مقدس مشهد برگزار گرديد.
حجت الاسلام مهدي شمس مسئول هيئت انصار المهدي شهرستان لردگان در مصاحبه با خبرنگار سلام لردگان گفت: اردوي تربيتي تشکيلاتي انصاري ها در لبيک به بيانيه گام دوم انقلاب و در راستاي ترويج سبک زندگي اسلامي و  با حضور دانش آموزان شهرستان لردگان در شهر مقدس مشهد برگزار گرديد.

وي افزود: اين هيئت در دو رده ي تحصيلي راهنمايي و دبيرستان به استعداد ۹۰ نفر از دانش آموزان شهرستان و به مدت ۶ روز اين دوره را برگزار کرده است.
 
شمس بيان داشت: برنامه‎ريزي انجام شده براي اين دوره به گونه اي بود که علاوه بر مسائل اعتقادي و تربيتي  برنامه‎هاي متنوعي همچون زيارت حرم مطهر علي ابن موسي الرضا(ع)، مسابقات، برنامه هاي ورزشي و سياحتي، حلقات و برگزاري جلسات روضه و مدح اهلبيت (ع) در خود جاي داده است.


مسئول هيئت انصار المهدي شهرستان لردگان گفت: در اين اردو هر ۱۵ تا ۲۰ نفر ضمن همراهيِ يک مربي طلبه و دانشجو، با تعيين مسئوليت‌هايي سعي در کسب «اکسير» کار تشکيلاتي و رقابت هاي گروهي داشتند.

وي افزود: دو حوزه ي مباحث اعتقادي و مبنايي با همکاري موسسه جوانان آستان قدس رضوي بخشي از کتب هفتگانه اين موسسه(هفت روز در بهشت) توسط اساتيد مجرب کشوري تدريس شد.

حجت الاسلام شمس تصريح کرد:  با توجه به اينکه اين اقدام (برگزاري دوره هاي مبنايي معرفتي) براي نوجوانان که در مراحل تکليف هستند و شخصيت فکري و مبنايي آن‌ها در حال شکل‌گيري است بسيار مهم است،اين هيئت بنا دارد در تداوم اين دوره ضمن تهيه  کتب مذکور که در هفت حوزه ي معرفت‌شناسي، انسان‌شناسي، خداشناسي، راهنما شناسي، شيعه شناسي، اسلام‌شناسي و معادشناسي مي باشند دوره ي تکميلي را در شهرستان برگزار نمايند.

در آخر اين روحاني فعال در حوزه تربيتي از مسئولين و خانواده ها دعوت کرد که با توجه به چالش اصلي نظام اسلامي که مسئله ي تربيت درست مي باشد،ضمن ترغيب دانش آموزان و فرزندان خود در جهت برگزاري و بالا رفتن کيفيت اين دوره ها مساعدت لازم را با اين مجموعه داشته باشند.

شايان ذکر است که هيئت دانش آموزي انصارالمهدي تنها هيئت دانش آموزي شهرستان بوده که چند سالي است مشغول به فعاليت در شهرستان مي باشد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس