آخرین اخبار
کد مطلب: 126105
تاکيد امام جمعه لردگان بر پيگيري فوري مسئله روستاي چنار محمودي/ نيروي انتظامي حافظ امنيت، آسايش و آرامش مردم در جامعه است
تاریخ انتشار : 1398/07/12 13:51:51
نمایش : 1196
امام جمعه لردگان با تاکيد بر خونسردي و حفظ آرامش از مردم روستا چنار محمودي خواست صبر پيشه کنند و از مسئولين در خواست داشت تا پيگير عوامل اين بيماري باشند. علاوه بر پيگيري مسئله مردم هم مي بايست از هر گونه تجمعي که درمان را به تأخير مي اندازد بپرهيزند .
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان, حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي افزود: با وجود توطئه هاي فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوري اسلامي ايران امن ترين كشور منطقه است و در اين راه مديون تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي مسلح و پليس در مرزها و داخل شهرها هستيم.
وي بيان كرد: امنيت داخلي در سايه تلاش هاي بي دريغ عوامل انتظامي و مرزباني محقق شده است و مردم بايد قدردان زحمت هاي اين تلاشگران باشند.

امام جمعه  لردگان با قدرداني از تلاش هاي فرمانده انتظامي وپرسنل انتظامي به اهميت ايجاد و حفظ امنيت در جامعه و بين مردم پرداخت و تصريح كرد: نيروهاي نظامي و انتظامي بايد با قدرت وظايف خود را انجام دهند.
 
جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستي، كمك به نيازمندان است
امام جمعه لردگان گفت: با برگزاري جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستي، كمك به نيازمندان و انفاق در جامعه نهادينه خواهد شد.
 
تاج زاد افزود: توجه به دانش آموزان نيازمند بايد همواره مد نظر باشد زيرا آنان آينده سازان اين مرز و بوم و سرمايه هاي مهم اجتماعي هستند.

وي جشن عاطفه ها را تمريني براي ترويج فرهنگ نيكوكاري در جامعه دانست و اضافه كرد: مردم اين شهرستان در همه عرصه ها به ياري آسيب ديدگان و نيازمندان مي شتابند و حضور آنان در جشن عاطفه ها نشان از نوع دوستي اين مردم و توسعه فرهنگ نيكوكاري در شهرستان است.
 
تاج زاد افزود: كمك به نيازمندان كاري بزرگ و الهي و از سيره و روش ائمه اطهار (ع) است.
 
تاکيد امام جمعه لردگان بر پيگيري فوري مسئله روستاي چنار محمودي
امام  جمعه لردگان با توجه به اتفاقات اخير در شهرستان لردگان  گفت: مصيبتي که به مردم خوب و متدين روستاي چنار محمودي وارد آمد قلب همه ي مردم بخصوص بختياري نشينان را به درد آورد وي با اشاره به اين که خداوند امتحاني سخت را مقرر فرمود که به مقربان درگاه الهي هم رسيده است؛ ايوب پيامبر (ص) را در بيماري صابر ديديد، شما مردم چنار محمودي عزيزان و خوبان اين منطقه هستيد. صبر کنيد که خداي مهربان پاداش صابران را بهشت قرار داده است .
وي خطاب به مردم و خبرنگاران گفت: حرمت مومن از کعبه بالاتر است امروز همه بايد آبروي مردم و حرمت مومنين را نگه  دارند؛ مهمان نوازي مردم بختياري هميشه زبان زد خاص و عام بوده است .
وي صراحتاً تاکيد داشت: بشکند قلمي و زباني که با آبروي مردم بازي کند و فضاي مجازي نبايد ابزاري براي سوء استفاده برخي ها قرار گيرد .
 
خطيب جمعه لردگان با  تاکيد بر خونسردي و حفظ آرامش از مردم اين روستا خواست صبر پيشه کنند و از مسئولين در خواست داشت تا پيگير عوامل اين بيماري باشند. علاوه بر پيگيري مسئله  مردم هم مي بايست از هر گونه تجمعي که درمان را به تأخير مي اندازد بپرهيزند .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس