آخرین اخبار
کد مطلب: 126111
ابراهيمي معاون سياسي دانشکده پدافند هوايي نيروي زميني ارتش در نماز جمعه لردگان؛ وظيفه ارتش حفاظت از تماميت ارضي کشورمان ايران مي باشد
تاریخ انتشار : 1398/07/19 16:10:46
نمایش : 1159
ابراهيمي: ارتش جمهوري اسلامي ايران يکي از مردمي ترين نهادها است و در معناي واقعي کلمه براي مردم و در خدمت مردم عزيز ايران است

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرگرد ابراهيمي معاون سياسي دانشکده پدافند هوايي نيروي زميني ارتش در نماز جمعه لردگان گفت: ارتش به عنوان يک نهاد مردمي حافظ امنيت و تماميت ارضي ايران اسلامي است

همزمان با فرا رسيدن بيست و چهارم مهرماه، سالروز تاسيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، نماز جمعه لردگان ميزبان معاون سياسي دانشکده پدافند هوايي نيروي زميني ارتش بود، به همين بهانه گفتگوي کوتاهي با اين مهمان ارتشي داشتيم.

ابراهيمي در پاسخ به اينکه هدف از حضور در نماز جمعه لردگان چه بوده گفت: به مناسبت سالروز تشکيل سازمان عقيدتي سياسي ارتش در 24 مهرماه اين افتخار را داشته ام که در جمع مردم عزيز لردگان تنها قسمت کوچکي از فعاليت هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران را به سمع و نظر مردم برسانم.
وي در مورد قدرت پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران هر لحظه آسمان کشور را رصد و کليه پروازهايي که در آسمان کشورمان صورت مي گيرد را کنترل مي کند و مهمتر از آن اينکه پدافند هوايي ارتش اجازه نخواهد داد که هيچ پرواز غيرمجازي از آسمان کشورعزيزمان ايران صورت بگيرد.

وي همچنين در مورد عملکرد پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در برابر تهديدهاي خارجي گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامي پدافند هوايي ارتش مجهز به مدرنترين سامانه هاي پدافندي است که از جمله آنها سامانه باور 373 مي باشد که هر گونه فعاليت بيگانگان براي پرواز بر آسمان ايران به هر قصد و نيتي را ناکام مي گذارد.

معاون سياسي دانشکده پدافند هوايي نيروي زميني ارتش در مورد پيام ارتش براي امنيت کشور و مردم اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي ايران يکي از مردمي ترين نهادها است و در معناي واقعي کلمه براي مردم و در خدمت مردم عزيز ايران است. در واقع وظيفه ارتش حفاظت از تماميت ارضي کشورمان ايران مي باشد. همچنين دوست دارم اين جمله مقام معظم رهبري را در مورد ارتش بيان کنم که فرمود " ارتش وقتي مي گويد فداي ملت است در کلام خود صادق است ".
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس