آخرین اخبار
کد مطلب: 126156
ناگفته هاي استاندار چهارمحال و بختياري از اعتصاب کاميونداران و سقوط هواپيماي ترکيه اي
تاریخ انتشار : 1398/09/23 13:23:33
نمایش : 801
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سال 97 و در حالي که بر اثر اعتصاب کاميونداران تنها براي 24 ساعت بنزين ذخيره در استان وجود داشت، تانکرداران بسيجي بنزين مورد نياز را تأمين کردند.
به گزارش سلام لردگان؛ استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه بهره برداري از طرح هاي ورزشي شهرستان بروجن با اشاره به اعتصاب کاميونداران در سراسر کشور، گفت: اعتصاب 300 کاميوندار در شهر بروجن و ساير نقاط استان سبب ايجاد اختلال در ناوگان حمل بار و توزيع بنزين و گازوئيل شد.
 
اقبال عباسي افزود: در شرايط سختي که کاميون هاي حامل بار توسط برخي افراد ناشناس مورد تعرض قرار مي گرفتند، با درخواست کمک از فرمانده سپاه استان و اعلام فراخوان به رانندگان بسيجي، 50 نفتکش ساعت 1 بامداد در محل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان حاضر شدند.
 
وي اضافه کرد: با کمک تانکرداران بسيجي و همراهي نيروهاي پاسدار و سرباز نسبت به تأمين بنزين مورد نياز استان در شرايط اعتصاب اقدام شد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري همچنين با اشاره به سقوط هواپيماي ترکيه در شهرستان اردل گفت: جت شخصي دختر يکي از 5 سرمايه دار ترکيه اي به نام باشاران، اسفندماه 96 در برگشت از سفر تفريحي در ارتفاعات هلن روستاي دورک اناري درچار سانحه شد.
 
اقبال عباسي افزود: با گذشت حدود 2 سال از سقوط اين جت شخصي و به رغم بررسي جعبه سياه هواپيما و حضور تيم هاي کارشناسي ايراني و خارجي، هنوز اثري از خلبان زن اين هواپيما پيدا نشده است.
 
وي با بيان اينکه عدم مديريت صحيح اين حادثه مي توانست در روابط دو کشور جهموري اسلامي ايران و ترکيه موثر باشد، افزود: با حضور و بازديد کارشناسان بين المللي از محل سقوط هواپيما، به اين نتيجه رسيده شد که بر اثر برخورد دماغه با کوه جسد خلبان متلاشي و نابود شده است.
 

انتهاي پيام/630ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس