آخرین اخبار
کد مطلب: 126157
معاون توسعه مديريت منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان کشور در لردگان گفت:
تلاش ميکنيم طرح‌هاي نيمه‌تمام ورزشي لردگان در اولين تخصيص تکميل شوند
تاریخ انتشار : 1398/09/23 14:06:44
نمایش : 774
معاون توسعه مديريت منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: 85 درصد اعتبارات کمک به فدراسيونها، هياتهاي ورزشي، سمن ها و امورات جوانان است و در سال گذشته 450 ميليارد تومان به آنها تخصيص داده شد و 15 درصد ديگر اعتبارات در جهت کارهاي عمراني اختصاص دارد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حميد کريمي مدير کل ورزش و جوانان استان در جلسه اي با حضور معاون توسعه مديريت منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در  شهرستان لردگان چندين پروژه و طرح نيمه تمام وجود دارد اگر آنها راه اندازي شوند سرانه ورزشي اين شهرستان افزايش مي يابد از جمله اين طرها سالن تير اندازي، سالن ورزشي شهر منج، سالن ورزشي بارز و شوارز و امکانات لازم ساير ميادين ورزشي از جمله ميدانهاي چمن مصنوعي در اين شهرستان است .

 حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان نيز در ادامه از نبود امکانات اوليه ورزشي در اين شهرستان گلايه کرد و گفت: با توجه به جمعيت بالاي اين شهرستان توجهي به توزيع عادلانه سرانه ورزشي براي اين شهرستان نشده است.

وي افزود: حتي براي اعزام يک تيمي از اين شهرستان به استان و ديگر شهرستانها بايستي مسئولين تيم ها دست به سوي مسئولين و خيرين دراز کنند و هزينه هاي جابجايي ندارند .

 محمد خالدي نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا گفت: در اطراف شهرستان لردگان رودخانه هايي وجود دارد از جمله رودخانه ارمند و رودخانه خرسان که در بحث گردشگري و ظرفيتهاي ورزشهاي آبي خوبي هستند و کوههاي همچون کوه ريگ و سبزه کو براي ورزش کوهنوردي وجود دارد بايد امکانات آن را فراهم کرد و در رشته تير اندازي بختياريها زبان زد خاص و عام هستند و علاقه مند به تير اندازي  اينها پتانسيلها و ظرفيتهاي خوبي اند براي ايجاد ورزش و اشتغال در اين شهرستان.

خالدي در ادامه افزود: اگر بودجه اي اختصاص پيدا نکند و اين طرحهاي نيمه تمام به اتمام نرسد و ديگر طرحها در اين شهرستان کلنگ زني و ساخته نشود سرانه ورزشي هيچگونه تغييري نخواهد کرد.

در پايان جلسه سرکار خانم ژاله فرامرزيان معاون توسعه مديريت منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: تمام تلاشمان اين است که پروژه هاي نيمه تمام را و سالنهاي ورزشي نيمه تمام را در اولين تخصيص به اتمام برسانيم و چمن هاي مصنوعي را فعال کنيم و از برنامه هاي متوازن و نفت بتوانيم ديگر برنامه هاي اجرايي اين شهرستان را کامل کنيم.

وي در ادامه گفت: سمنها و سازمانهاي غير دولتي يا همان نهادهاي مدني شرکاي اجتماعي ما هستند ما سعي داريم هم هياتهاي ورزشي را و هم اين سمن ها و نهادهاي مدني را حمايت کنيم .
فرامرزيان افزود: 85 درصد اعتبارات کمک به فدراسيونها، هياتهاي ورزشي، سمن ها و امورات جوانان است و در سال گذشته 450 ميليارد تومان به آنها تخصيص داده شد و  15 درصد ديگر اعتبارات در جهت کارهاي عمراني اختصاص دارد.

گفتني است: سرانه
ورزشي شهرستانهاي لردگان و خانميرزا 13 سانتيمتر مربع است در مقايسه با ساير شهرستانهاي استان کمترين سرانه را دارد 80 مقام بين المللي را داراست و 500 مقام استاني در رشته هاي مختلف ورزشي.

انتاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس