آخرین اخبار
کد مطلب: 146650
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
نظام سلطه دچار تناقض هاي راهبردي در مقابله با ملت ايران شده است/ مشارکت حداکثري در انتخابات به منزله شکست دشمن محسوب مي شود
تاریخ انتشار : 1400/03/13 09:40:40
نمایش : 839
سردار سليماني با بيان اينکه مشارکت حداکثري در انتخابات به منزله شکست دشمن محسوب مي شود، گفت: ملت ايران به مرحله اي از بلوغ فکري،سياسي و معرفتي رسيده و هوشمندانه در همه صحنه ها، راهبردهاي دشمن را با شکست مواجه مي کند.
به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع فرماندهان و بسيجيان سراسر کشور که به صورت ارتباط اينترنتي در شبکه اجتماعي روبيکا صورت گرفت، با اشاره به اينکه امام خميني(ره) در پانزدهم خرداد سال ۴۲ اين قيام تاريخي را براي معماري انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي بر بنيان هاي مکتب جعفري استوار کرد، گفت: بدون ترديد انقلاب اسلامي که قيام ۱۵ خرداد آغاز آن محسوب مي شود باعث تغيير و تحول مسير بشريت شد و  جهان اسلام در مسير ديگري قرار گرفت و ملت بزرگ ايران پرچم دار اين تحول بزرگ و تاريخي محسوب مي شود.و
وي ادامه داد: ملت بزرگ ايران با فداکاري و با تحمل رنج هاي فراوان، آغازگر نهضت اسلام ناب محمدي شد و امروز بيش از ۴۲ سال از پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) مي گذرد و در مقابل چشمان ما، موفقيت هاي انقلاب اسلامي در سطح بين المللي و در سطح منطقه اي به صورت برجسته ديده مي شود.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به پيروزي بزرگ رزمندگان فلسطيني در مقابله با رژيم صهيونيستي اظهار داشت: عمليات سيف القدس از سوي رزمندگان فلسطيني به نمايندگي از امت اسلامي بر عليه غده سرطاني رژيم صهيونيستي در سالروز عمليات الي القدس آغاز شد  که منجر به آزادسازي خرمشهر گرديد و امام خميني(ره) درباره اين پيروزي فرموده بودند که آزادي خرمشهر، فتح ارزش هاي اسلامي است.
 
شکل گيري رژيم جعلي صهيونيستي به دليل ضعف جهان اسلام بود
 
سردار سليماني با بيان اينکه رژيم جعلي صهيونيستي با حمايت نظام سلطه موفق به اشغال مناطقي از فلسطين شد، اظهار کرد: سال 1948 اسرائيل اعلام موجوديت کرد و سپس انگلستان از او حمايت نمود و به دليل اينکه در آن زمان، جهان اسلام در مسير ضعف و سستي قرار داشت و اگر آن زمان جهان اسلام از موضع قوي تري برخودار بود مي توانست مانع کار رژيم صهيونيستي شود.
 
 وي با بيان اينکه غربي ها به دنبال تضيف اسلام در جهان هستند، ابراز داشت: در ۲۵۰ سال گذشته، غربي ها و نظام سلطه، تضعيف جهان اسلامي را با يک برنامه عميقي در دستور کار قرار دادند که مي توان اين رخداد را از زمان حمله ناپلئون به مصر تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي دانست و در طول اين سال ها، شاهد قتل ها،اشغالگري ها، تحقيرها و استعمارگري هاي ملت هاي مسلمان توسط جهان غربي بوديم.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطر نشان کرد: دولت هاي غربي کارنامه سياهي در زمينه مقابله با اسلام دارند و رژيم صهيونيستي هم از آغاز شکل گيري اش، سياه ترين کارنامه را در ميان رژيم هاي غربي با محورظلم، ستم و تجاوز به حقوق ديگران را داراست اما بحمدالله پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني(ره) اين مسير را تغيير داد و اعلام نمود که مسئله فلسطين، مسئله اصلي جهان اسلام است.
 
امام خميني(ره) بود که فلسطين را مسئله اول جهان اسلام برشمرد
سردار سليماني افزود: امروزه در سايه تعاليم امام راحل و مسيري که پيش روي جهان اسلام گذاشت، در پيروزي نبرد سيف القدس، نه تنها مسئله اصلي جهان اسلام يعني ارزش و اهميت آزادي قدس شريف بار ديگر براي جهان اسلام روشن گشت، بلکه فلسطين به عنوان مسئله اصلي جهان قرار گرفت.
 
 وي با بيان اينکه رهبرمعظم انقلاب و تدابير ايشان در شکل گيري جبهه مقاومت و توسعه فرهنگ مقاومت و آزادگي در سطح منطقه و در سطح دنيا باعث شد که امروزه دنيا هم نسبت به مسئله فلسطين از خود واکنش نشان دهند، گفت: در عمليات سيف القدس فلسطين بر عليه رژيم منحوس صهيونيستي، شاهد تحولاتي در  حرکت هاي مردمي در کشورهاي غربي و امريکا به عنوان پيش قراول نظام سلطه در حمايت از آرمان هاي کشور مظلوم فلسطين بوديم و همين تظاهرات هاي خياباني منجر به رسوايي بزرگ رژيم صهيونيستي در جهان گرديد.
 
سردار سليماني بيان داشت: انقلاب اسلامي توانست موفقيت هاي خوبي را در سطح منطقه کسب کند و در اواخر قرن بيستم، امام راحل فرموده بودند که قرن آينده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهاي کليدي جهان را فتح خواهد کرد و امروزه مي بينيم که چه موفقيت هاي بزرگي و چه فتح الفتوح هايي توسط مسلمانان در مقابل نظام سلطه به دست آمده است و شاهد تحقق پيش بيني هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران هستيم. 
 
نظام سلطه دچار تناقض هاي راهبردي در مقابله با مردم ايران شده است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه دشمن در مقابله با انقلاب اسلامي ناکام بوده است، افزود: نظام سلطه در اقدامات ناجوانمردانه و خباثت آلود خود در ۴۲ سال گذشته بر عليه ملت ايران ناکام مانده است  و وقتي مطمئن شد که امکان رويارويي نظامي با ايران اسلامي وجود ندارد، از طريق تحريم و شرايط اقتصادي، فرهنگي، سياسي و ... سعي در تلاش براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي و ملت ايران را دارد و در طول سال هاي اخير شاهد هستيم که آمريکا به عنوان شيطان بزرگ، معيشت و اقتصادي مردم را هدف قرار داد تا باعث تغيير مسير مردم از انقلاب اسلامي شود. 
 
سردار سليماني با بيان اينکه نظام سلطه دچار تناقض هاي راهبردي در مقابله با مردم ايران شده است، افزود: نظام سلطه در طول سال هاي گذشته پروژه تمرکز بر معيشت و اقتصاد ملت ايران را در دستور کار خود قرار داد تا مردم شهيد پرور کشورمان را از حمايت از انقلاب اسلامي بازدارد و تسليم کند اما ملت ايران همچون گذشته در چهار چوب راهبردهاي مقام معظم رهبري توانست بر فشارهاي حداکثري نظام سلطه مقاومت کند.
 
وي با اشاره به اينکه ملت ايران به مرحله اي از بلوغ فکري،سياسي و معرفتي رسيده و هوشمندانه در همه صحنه ها، راهبردهاي دشمن را با شکست مواجه مي کند، گفت: دشمن تلاش دارد از ظرفيت رسانه اي و فضاي مجازي بر افکار و اراده ملت ايران اسلامي اثر بگذارد و کشوري که پيش قراول جهان اسلام است و در مسير عزت و عظمت خود حرکت مي کند را از ادامه مسير منصرف کند.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد:وقتي حوادث مهمي همچون انتخابات در کشورمان رخ مي دهد، حجم انتشار مطالب کاذب،ياس برانگيز و نااميد کننده از سوي دشمن افزايش پيدا مي کند و عده اي در داخل کشورمان با تکرار حرف هاي آنان در زمين دشمن بازي مي کنند و اينکه عده اي در پوشش روشن فکري،فعال سياسي و فعال مطبوعاتي در چنين صحنه هايي در خدمت به دشمن ايفاي نقش مي کنند جاي تاسف دارد.
 
سردار سليماني با بيان اينکه انتخابات رياست جمهوري، شوراي شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ماه يک فرصت تاريخي ديگر براي نقش آفريني ملت ايران است، گفت: مردم ايران اسلامي با حضور حماسي خود در پاي صندوق هاي راي مي توانند به عنوان يک ملت منسجم،تاريخ ساز وشکست ناپذير، يک حماسه حضور را رقم بزنند چرا که دشمن همه تلاش و ابزار خود را براي مقابله با انقلاب اسلامي بسيج کرده است و بايد هوشيار بود.
 
۲۸ خرداد؛ روز پاسخ دندان شکن مردم به استکبار جهاني
وي با بيان اينکه مردم روز 28 خرداد پاسخ دندان شکني به استکبار جهاني خواهند داد، تصريح کرد:  انتخابات رياست جمهوري، شوراي شهر و روستا فقط رقابت ميان احزاب سياسي کشور نيست، بلکه يک طرف اين انتخابات نظام سلطه و طرف ديگرش ملت ايران اسلامي قرار دارند و  يقينا مشارکت حداکثري در اين انتخابات به منزله شکست راهبردهاي استکبار جهاني و آمريکا محسوب مي شود. 
 
رئيس سازمان بسيج اظهار داشت: يقينا مشارکت بالا و حضور فعال در پاي صندوق هاي راي باعث تقويت نظام مردم سالاري ايران اسلامي مي شود و همين امر مي تواند عاملي براي تلاش براي حل مشکلات مردم  و مقابله با تحريم هاي ظالمانه استکبارجهاني باشد و بحمدالله ما در طول ۴۲ سال گذشته توانسته ايم پيشرفت هاي عظيمي در زيرساخت هاي کشور داشته باشيم و بايد با روحيه انقلابي، مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم را هم حل و فصل نماييم.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه حضور مردم در پاي صندوق هاي راي مي تواند گره گشاي مشکلات کشور باشد، گفت:  مردم راه شهدا را ادامه خواهند داد و در انتخابات پيش رو، حماسه اي عظيم را خلق خواهند نمود. 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس