آخرین اخبار
کد مطلب: 146657
آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات‌رسان براي انتخابات/ سوءاستفاده از جايگاه مديريتي براي تبليغ تخلف است
تاریخ انتشار : 1400/03/20 09:25:18
نمایش : 682
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به آغاز آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات‌رسان گفت: مديران عالي، ميانه و پايه نبايد از جايگاه خود براي تبليغ يک نامزد خاص سوءاستفاده کنند که اين موضوع تخلف محسوب شده و با چنين افرادي برخورد مي‌شود.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد اقبال عباسي پيش از ظهر امروز در شوراي اداري چهارمحال و بختياري گفت: در انتخابات1400 امنيت، سلامت، مشارکت و رقابت از مولفه‌هاي مهمي است که بايد از سوي مديران دولتي مورد توجه ويژه قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: از امروز کليه دستگاه‌هاي خدماتي اعم از پليس، اورژانس، آتش‌نشاني و ... در حالت آماده‌باش قرار مي‌گيرند و کليه دستگاه‌ها بايد در اجراي هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاري کامل داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: عدم همکاري دستگاه‌هاي اجرايي با ستاد انتخابات استان در ارائه امکانات مورد نياز اخلال در امر انتخابات تلقي خواهد شد و کليه دستگاه‌ها بايد در اين امر مهم بسيج شوند.

عباسي تاکيد کرد: همه افراد بايد در ايجاد شور نشاط انتخاباتي بايد سهيم باشند اما مديران عالي، ميانه و پايه نبايد از جايگاه خود براي تبليغ يک نامزد خاص سوءاستفاده کنند که اين موضوع تخلف محسوب شده و با چنين افرادي برخورد، خواهد شد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس