آخرین اخبار
کد مطلب: 146660
همزمان با دهه کرامت
55 سري جهيزيه به نوعروسان شهرستان هاي لردگان و خانميرزا اهدا شد
تاریخ انتشار : 1400/03/22
نمایش : 1094
همزمان با دهه کرامت 55 سري جهيزيه به ارزش 45 ميليون تومان در راستاي کمک هاي مومنانه‌ از سوي مجمع خيران با همکاري بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري و قرارگاه امام رضا(ع) تهيه و در اختيار نوعروسان نيازمند گذاشته شد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت:  همزمان با دهه کرامت  55 سري جهيزيه به ارزش هر سري 45 ميليون تومان که 25 درصد هزينه توسط نوعروسان و مابقي توسط سپاه ناحيه لردگان در راستاي کمک هاي مومنانه‌ از سوي مجمع خيران با همکاري بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري و قرارگاه امام رضا(ع) تهيه و در اختيار نوعروسان نيازمند گذاشته شد.

سرهنگ عباس رحيمي افزود: اين جهيزيه‌ها شامل 15 قلم کالا از قبيل يخچال، اجاق گاز، ماشين لباسشويي، تلويزيون، قالي و ... است .

رحيمي با تاکيد بر اينکه تهيه جهيزيه براي نوعروسان نيازمند، يک سنت حسنه است که در جامعه ما به خوبي تبين شده بيان کرد: اين برنامه خيرخواهانه توسط با همکاري بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري و قرارگاه امام رضا(ع) در جهت ترويج ازدواج آسان زوج‌هاي جوانِ نيازمند؛ انجام شده است.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس