آخرین اخبار
کد مطلب: 167242
همزمان با دهه فجر و عيد مبعث؛
۱۳۰ سري جهيزيه بين نوعروسان نيازمند توزيع شد
تاریخ انتشار : 1402/11/20 10:15:15
نمایش : 140
رزمايش مواسات همراه با اهداي ۱۳۰ سري جهيزيه در بام ايران مرحله سي و هفتم رزمايش مواسات و کمک‌هاي مومنانه همراه با اهداي ۱۳۰ سري جهيزيه به نوعروسان در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » و به نقل از «جهانبين نيوز»، اين رزمايش به مناسبت دهه فجر و گراميداشت عيد مبعث، با حضور سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در شهرکرد برگزار شد.

سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت: به مناسبت دهه فجر و عيد مبعث پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، سي و هفتمين مرحله رزمايش کمک‌هاي مؤمنانه با اهداي ۱۳۰ سري جهيزيه به نوعروسان و مزدوجين عزت مند استان چهارمحال و بختياري به ارزش بيش از ۴ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان برگزار شد.

وي افزود: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰ سري جهيزيه در استان چهارمحال و بختياري تامين و تحويل نوعروسان در شهرستان‌هاي مختلف شده است.

سردار اکبري بيان داشت: از شروع نهضت مواسات و کمک‌هاي مؤمنانه ۶۲۳ هزار بسته معيشتي و بهداشتي به ارزش ۱,۴۰۰ ميليارد تومان با همت خيرين و نهادهاي حمايتي توسط سپاه و بسيج تامين و در همه شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري تحويل خانواده‌هاي نيازمند گرديده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادي مسئول سازمان بسيج سازندگي استان نيز گفت: ۱۳۰ سري جهيزيه در اين مرحله از رزمايش کمک‌هاي مومنانه استان چهارمحال و بختياري تهيه شده که در بين مزدوجين عزتمند که توسط گروه‌هاي جهادي شناسايي شده اند در شهرستان‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري توزيع مي‌شود.

وي افزود: اين جهيزيه‌ها شامل اقلامي همچون؛ يخچال، ماشين لباسشويي، اجاق گاز، تلويزيون، اتو، پتو و فرش مي‌باشد.

انتهاي خبر/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس